Sol·licitud plaça de mobilitat per a destinacions de la xarxa CINDA

Esteu aquí

La UPC forma part de la xarxa CINDA, per tant tots aquells estudiants interessats en fer una estada a Amèrica Llatina  podran sol·licitar plaça en alguna de les univesitats que formen part d'aquesta xarxa.

Per sol·licitar plaça has d’enviar un correu electrònic a indicant la informació següent:

• Un màxim de quatre universitats, indicant-ne l'ordre de preferència
  • Indicar durada de l’estada, i en cas de ser només 1 semestre quin: Q1 (estada de gener a juny) o Q2 (estada d'agost a desembre)

Tingues en compte que en aquest programa les peticions es fan per fer la mobilitat en un any natural, de manera que comprèn el Q2 del curs en què fas la petició i el Q1 del curs següent.

La resolució de places es comunicarà per e-mail. Un cop tinguis plaça assignada hauràs de seguir el procés fixat per la Xarxa CINDA.

Tràmit en línia

rel.int@fib.upc.edu

De l'1 al 15 d'octubre

Estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica i dels diferents màsters de la FIB

Aquest tràmit és gratuït.