Erasmus Mundus Master in Information Technology for Business Intelligence

Després de 5 reeixides edicions, l'IT4BI es transforma en el BDMA!

L'Erasmus Mundus Joint Master Degree IT4BI ha acollit satisfactòriament a cinc promocions d'estudiants des del seu inici en setembre de 2012. Per millor satisfer les noves necessitats de la recerca, l'educació i la indústria en relació al Big Data, el consorci IT4BI ha estat treballant en la continuació del IT4BI

Ens complau anunciar que la continuació d'aquest programa serà finançat per la Comissió Europea en el marc del Programa Erasmus+, sent el seu nou nom Erasmus Mundus Joint Master Degree Programme in Big Data Management and Analytics (BDMA).

La primera promoció del BDMA serà en 2017-2019, garantint d'aquesta manera la transició entre l'IT4BI i el BDMA, sent la 2016-2018 la darrera promoció de l'IT4BI.

Més informació sobre el nou màster a la web del BDMA

Sobre

Aquest Màster Europeu ha estat creat per un Consorci compost per cinc institucions:

• Université Libre de Bruxelles/Vrije Universiteit Brussel (ULB) (coordinating institution)
  • École Centrale de Paris (ECP)
  • Université François Rabelais de Tours (UFRT)
  • Technische Universität Berlin (TUB)
  • Universitat Politècnica de Catalunya (UPC-Barcelona Tech)

Destinataris

L'IT4BI està dirigit als estudiant amb un Grau (o titulació equivalent de 180 crèdits ECTS), amb una especialització en Ciències de la Computació. Els sol·licitants han de presentar una prova del seu domini de l'anglès que correspongui al nivell B2 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

Anglès

2 anys acadèmics

Dedicació

120 crèdits ECTS

Preus

Les taxes acadèmiques de l'IT4BI estan determinades pel Consorci Universitari que organitza els estudis. Aquestes taxes són les mateixes per a totes les universitats participants. Si necessiteu més informació, si us plau, contacteu al lloc web del màster.